[Tajfutas] Fw: rob

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2013. Sze. 4., Sze, 17:57:48 CEST

Pista, le a kalappal előttetek, de a HALLGASSÁTOK ! c., rádióriportot a
tisztelt riporter ÜHÜMÖZÉSE miatt én bizony nem bírtam végighallgatni.
Nyolc perc után Konyec! vége.kikapcs...

/Nekem néhány éve éppen a mátrai POCSB-n éppen az egyik interjúalany Gyalog
Laci szólt be...-ne beszéljek tovább, mert nem érti a Palóc beszédemet.
.Megfogadtam a tanácsát és azóta  elkotródtam a tájékozódási futó
versenyekről.(más sportversenyeket azért még "lemikrofonozok")

Sajnálatosan egy ilyen ühümözéssel totál el lehet rontani egy riportot.

http://rob-pocs2013.tumblr.com/

Szép Napot Mindenkinek! ,.... na és jó időt jó versenyzést.!