[Tajfutas] Vizsla Kupa 7. fordulo - UJDONSAG

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2013. Sze. 4., Sze, 16:02:24 CEST

Kedves Sporttársak!

Jövő héten (szept. 14. szombat) elérkezünk az utolsó előtti
Vizsla Kupa fordulóhoz.
Az összetett pontversenyben nagy küzdelem alakult ki,
még lehet növelni az egyéni pontokat. Mellékeltem, az
MTFSz honlapon már a múlt héten is fenn volt.
(Knuth Ábel kérésére egy eredményét pótlólag beillesztettem)

A következő alkalommal, a Kakukk hegyen új lehetőséget kínálunk.
Az edzői vénám inspirált arra, hogy ezentúl kifejezetten edzőpálya
is legyen: most "folyosós" pályán lehet csiszolni a tájékozódási
képességeket.

Várunk szeretettel Benneteket, kezdőket, rutinosakat, mindenkit!

Üdv, kisDüdü és a Vizslák