[Tajfutas] visszaélés a levélcímemmel

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2013. Okt. 30., Sze, 09:50:34 CET

Sziasztok!

Nekem rogton vilagos volt, hogy mi a helyzet, mert Google forditoval lett leforditva a szoveg amit mar megkaptam masoktol is.  Nyilvanvaloan valahonnan Magyarorszagot vettek celpontba a yahoo-n keresztul ezuttal.  Kb. 6 honapja vagy lehet, hogy mar tobb is volt az en cimem is tamadas alatt volt, akkor Japanbol. Azonnal torolje mindenki aki ilyet kap es valtoztassa meg a jelszavat!

Julia

Sziasztok!