[Tajfutas] Szeged Kupa

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2013. Okt. 28., H, 16:01:41 CET

Hogy ne csak akkor tüsténkedjen az ember amikor reklamációja
van, gondoltam ide másolom a véleményemet, amit a Maccabi Club vendégkönyvébe
ma írtam.  Hogy tudják azok akik nem
vállalták a hosszú utat le majdnem a szerb határig, hogy mirõl maradtak le:

Ragyogó napsütésben, jó pályákon, hozzáértõen megrendezett
versenyben volt részünk az elmúlt hétvégén.  Érdemes volt sokat utazni Ásotthalomra azoknak akik jó messzirõl jöttek,
mint én is.  A környezet, a hangulat és
az ellátás is magasan színvonalas volt. Az elmúlt évek egyik legtöbb csapatja
által látogatott MEFOB volt ez, de én csak a Szeged Kupáról tudok írni, mivel
mindkét nap az N55 pályán futottam. Nekem ez volt az elsõ élményem ezen a
terepen és bár nem olyan technikás, mint a borókás terepek, a pályakitüzõk, a
Forrai ikrek a maximumot hozták ki belõle. A térkép is jó volt, bár talán a digitális
nyomtatás miatt egy két helyen összefutottak a színek, ami miatt egyszer nem
egészen az optimum útvonalat választottam, de ezt talán lehetett a lassan
gyengülõ látásomra is kenni.  Ha nagyon
muszály egy kis kritikát gyakorolnom, nekem a kollégium higiéniája nem volt
teljesen a kedvemre, leginkább az ágynemü (paplanok és párnák) illatával voltak
gondjaim, de mint ezt már említettem Matyinak, ezért nem õket hibáztatnám.  Talán a jövõben ezt is le lehetne ellenõrizni
ha errefelé jönne megint egy verseny.

Mivel engem a rangsorpontok nem különösebben izgatnak, nekem
csak utólag tünt fel, hogy a Szeged Kupa régionális rangsoroló volt.  Hát voltam már egy pár országos rangsorolón
amely megirigyelhetné az elmúlt hét pályáit, érmeit és csodás hangulatát. Csak
így tovább Maccabi!
--------- következ? rész ---------