[Tajfutas] Fw: Nicsak a Sculónak milyen jó Nyúlcipője volt MÓDOSÍTOTT

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2013. Okt. 17., Cs, 15:40:30 CEST

----- Original Message -----
From: Zentai József
Sent: Thursday, October 17, 2013 3:02 PM
Subject: Nicsak a Sculónak milyen jó Nyúlcipője volt

Lásd:Nicsak a Skulónak milyen jó Nyúlcipője volt!
http://www.ultravalo.hu/news.php?id=100

Ugyancsak a hétvégén, északon, Cserépfalván volt a  XVII. Less Nándor ttúra (tájékozódási futókkal is) 2000 részvevővel. A rendezvény keretén belül volt egy kéttávos 66 és 26 km-.es terepfutóverseny is. Eredmények : a lap alján pf-ben http://www.dhte.hu/less-nandor-emlekturak/less-nandor-emlektura-2011

A fiatalabbak még nem tudják a névadó azonos a jelenlegi főtitkárunk NAGYbátyjával, aki szintén tájékozódási futó volt.
A rendezvényen készítettem egy hosszabb sajtóanyagot, de ezt csak a ttúra eredményei után nyomtatom be a szerkesztőnek.
A főszervezői nyilatkozatból kiderül, ők is ugyanolyan gondokkal küszködnek mint mi -terepengedélyeztetés, létszámmegkötés...-..de ez nem véletlen, hisz rokonsportág vagyunk .

Szép Napot és minden hét végi NEB indulónak jó versenyzést!

Popey

Ui: Csatoltam egy LN életútjáról szóló rövid megemlékező írást.