[Tajfutas] OCSB-EVB

amolnar at btfsz.hu amolnar at btfsz.hu
2013. Okt. 15., K, 10:49:35 CEST

Elárulom Neked, hogy többféle minőség létezett! (Mondjuk nálam se volt
annyira rossz, mint pl. Martinnál!) De jót nem láttam!
És nem a térkép javításával voltak gondok, ha nem a nyomattal - mivel
nem lehetett kiolvasni normálisan az apró finom dolgokat. A kedvem is
elment az egésztől félpályán, amikor próbáltam kibogarászni a térképet.

Nem véletlenül volt jó dolog, hogy az ÉOB előtt kaptam Tőletek
mintanyomatokat. Itt is az kellett volna adni az ellenőrzőbíróknak.
Még egy szerdai kis versenyre se megy el ez a minőség, mint amit
kaptunk ezen a hétvégén! A több éves HP nyomtatóm olvashatóbban
nyomtat, mint amit a kezembe vehettem vasárnap.

Mozsár

Idézet (Szieberth Péter <szieberth at gmail.hu>):