[Tajfutas] Tázlári tapasztalatok

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2013. Okt. 14., H, 14:25:08 CEST

Szia!
Kb. erről van szó.
Sajnos nagyon gyík szkennerem van, ha tudsz, kérj egy eredeti nyomatot
valakitől, érdemes!
A két évvel ezelőtti az tökéletes minőségű volt.
A mostani a tízes skálán nem ütötte meg a belépő szintet.

Szerintem minden szuper volt, a térképnyomtatás: hát az nem.
Nyilván most már a rendezők is tudják, hogy legközelebb máshol nyomtatnak
majd

üdv.
kovacsp

2013. október 14. 12:56 Kovács Róbert - Magnetic Kft. írta, <