[Tajfutas] sitajfutas - összefogás (Privát)

Horváth Sándor shorvath at pannonmail.hu
2013. Okt. 8., K, 14:40:38 CEST

Sziasztok !

Összefog a sítájfutó - tájfutó közösség, és aki úgy érzi, hogy szintén tud
segíteni, kérem tegye meg.

Az összefogás tárgya, hogy itthon maradjon az a motoros szán, amit Kifu el
kell hogy adjon, és idáig a sítájfutó versenyeken a nyomok fektetésére
használhattunk.

A múlt héten már a sítájfutó levelező listán körbejárt a hír, és aki tudott
felajánlásokat tett.

A pénzügyi összefogást magamra vállaltam, és aki szeretne segíteni, az
OCSB-EVOB-n vagy a Normáltávú OB-n nekem hozhatja  az erre szánt összeget.

Természetesen folyamatosan vezetem, hogy kitől mekkora összeg folyt be, és
lehetőség van átutalni is, ha valakinek az kényelmesebb.

Az én célom az lenne, hogy most adjunk össze akkora keretet, ami a
fenntartást is biztosítja pár évre.  A vételárat a Normáltávú OB utáni
hétfőn fogom átutalni Kifunak.

Akit a dolog részletesebben érdekel, tud és akar segíteni kérem keressen,
akit nem érdekel kérem egyszerűen törölje a levelet.

A vételár feletti rész - ha lesz - akkor a sítájfutó szövetséghez kerül
fenntartási költségekre.

Az adakozóknak egy pártolói vacsorát fogunk szervezni valamelyik sítájfutó
OB keretében, mintegy elismerve a nagylelkűségüket.

Aki tud segíteni, kérem magánban jelezze, és előre is köszönöm : Sanyi