[Tajfutas] sitajfutas

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2013. Okt. 8., K, 08:05:42 CEST

Sziasztok!
Rövid tájékoztatást írok arról, hogy a sítájfutó szakág egy most alakuló
formációban megveszi azt a motorosszánt amivel a korábbi években is
biztosították a versenyekre a nyomfektetést.
A szakági levelezőlistán sok levél ment körbe, végeredményben egy
"közadakozásból" gyűlik össze a pénz, melyet a szakág nyilvántart, és a
tervek szerint a jövőben a nevezési díjakból az egyéni támogatók a
támogatásuk mértékéig kedvezményeket kapnak.
Tényleg csak tájékoztatásul írom, hátha valakihez nem jutott el a hír, a
pénz 90%-a megvan, van hol tárolni és az üzemeltetés is részben már
megoldott.
Üdv:
MM
P.s.: Fontos tudnotok, nem én találtam ki, azaz még jó is lehet, és nem én
fogom koordinálni a dolgot, még ez is alakul, illetve még nincs
publikálható formában.