[Tajfutas] AAOC2013 Trail-O

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Okt. 5., Szo, 22:19:27 CEST

Sziasztok,
Ritkán esik szó a levelező listán a Trail-O szakágról.
Ma indultam az AAOC2013 Trail-O futamán a mellékelt térképpel.
A 4. ponton, ha jól emlékszem a "B"-re voksoltam, míg a T1 időmérőn, amit külön kaptunk kézhez az "A"-ra.

Kíváncsian várom a megoldó kódokat. (és persze az eredményt is)
Külön elismerésemet fejezem ki annak az elektromos székhez kötött Marcaliból érkezett versenyzőnek és feleségének, aki a neten látta a verseny kiírását és a szakág teljes ismerete nélkül vágott bele a feladat teljesítésébe. Úgy láttam, hogy sikerrel vették az "akadályokat".