[Tajfutas] Tajfutas digest, 61 kötet, 6 szám

Lajos Rétfalvi lajos.retfalvi at gmail.com
2013. Okt. 4., P, 21:20:00 CEST

 Oldalak (menü)

   - Főoldal. <https://mail.google.com/17/fooldal>
   - Műhelyünk: Sarkad, Sarkadkeresztúri út.
51.<https://mail.google.com/43/muhelyunk-sarkad-sarkadkereszturi-ut-51>
   - Elérhetőségünk. <https://mail.google.com/9/elerhetosegunk>
   - Cégtérkép. <https://mail.google.com/11/cegterkep>
   - Nyitva tartás. <https://mail.google.com/5/nyitva-tartas>
   - Honlapjaink. <https://mail.google.com/36/honlapjaink>
   - Bemutatkozás. Teljes körű gépjármű
javítás.<https://mail.google.com/20/bemutatkozas-teljes-koru-gepjarmu-javitas>
   - Bemutatkozás. Tűzifa kereskedés. Erdőápolás,
fakitermelés.<https://mail.google.com/21/bemutatkozas-tuzifa-kereskedes-erdoapolas-fakitermeles>
   - Autójavítás. <https://mail.google.com/6/autojavitas>
   - Műszaki vizsgáztatás. <https://mail.google.com/15/muszaki-vizsgaztatas>
   - Olajcsere!!! <https://mail.google.com/13/olajcsere>
   - Állás Ajánlat! <https://mail.google.com/47/allas-ajanlat>
   - Robbanómotoros kisgépek
javítása.<https://mail.google.com/8/robbanomotoros-kisgepek-javitasa>
   - FŰKASZÁLÁS!!!! <https://mail.google.com/52/fukaszalas>
   - Tűzifa kereskedés. <https://mail.google.com/7/tuzifa-kereskedes>
   - Aktuális tűzifa áraink.<https://mail.google.com/51/aktualis-tuzifa-araink>
   - Keményfa - Puhafa
kategóriák.<https://mail.google.com/44/kemenyfa-puhafa-kategoriak>
   - Jó tanács - Tűzifával
kapcsolatban.<https://mail.google.com/50/jo-tanacs-tuzifaval-kapcsolatban>
   - A fa nedvességtartalma.<https://mail.google.com/45/a-fa-nedvessegtartalma>
   - Mázsára vagy m3
vásároljunk?<https://mail.google.com/46/mazsara-vagy-m3-vasaroljunk>
   - Four Wheel Drive Bt megtalálható a Facebookon
is!<https://mail.google.com/18/four-wheel-drive-bt-megtalalhato-a>
   - Kaukázusi Juhászkutyák.<https://mail.google.com/53/kaukazusi-juhaszkutyak>
   - ELADÓ MITSUBISHI L200
PICK-AP!<https://mail.google.com/22/elado-mitsubishi-l200-pickap>
   - Sarkad város története.<https://mail.google.com/48/sarkad-varos-tortenete>
   - *Saját honlap készítés*<http://www.hupont.hu/sajat-honlap-regisztracio>
   Regisztráció
   - *Honlap szerkesztés* <https://mail.google.com/szerkesztes>
   Bejelentkezés
   - *Weboldal toplisták* <http://www.hupont.hu/7/weboldal-kategoriak>

  <http://www.hupont.hu/kereso>
  <http://iwiw.hu/pages/share/share.jsp?u=http%3A%2F%2Ffwd-sarkad.hupont.hu%2F46%2Fmazsara-vagy-m3-vasaroljunk>
[image: Share] <http://www.addthis.com/bookmark.php>
[image: Add a Startlaphoz] <http://www.startlap.hu/>
  Weboldal bejelentése

Szabálysértő honlap?
Kérünk, jelentsd be!
 - Kérünk, válassz -Törvénysértő tartalomJogsértő (másolt) tartalomJó
ízlést sértő tartalomFelnőtt (+18) tartalomSzélsőséges, uszító tartalomDrog,
alkohol, dohánySzerencse-játékEgyéb szabálysértés  Ügyfélszolgálat

HuPont.hu Ügyfélszolgálat<http://www.hupont.hu/28/kapcsolat-ugyfelszolgalat>
      <http://fusion.google.com/ig/add?synd=open&source=ggyp&moduleurl=http://www.google.com/ig/modules/translatemypage.xml>
Gadgets <http://www.google.com/webmasters/gadgets.html> powered by Google

m3 vagy mázsára vásároljunk?

[image: 1.jpg]

ERDEI m3: 1 m3 fa az erdészeteknél 1m X 1m X 1,7 métert jelent.

 Azaz 1 méteres hosszra vágott fából 1 méter magasra rakott , 1,7 méter
hosszan.

Ez az ami megfelel nagyjából 10-15,5 mázsa  keményfának, a fa fajtájától
függöen.

[image: fa.jpg]

Tehát vegyünk egy példát: Ha Önök megvesznek egy kereskedőtől 10 mázsa
tűzifát (pl. cser) vagy egy másik kereskedőtől 1 erdei m3 tűzifát akkor
melyikkel is járnak jobban? A 10 mázsa fáért kifizetnek pl. 2200 Ft/mázsa,
azaz 22.000 Ft-ot, 1 erdei m3-ért kifizetnek 22.000 Ft-ot (ami akár lehet
15 mázsa is) melyikkel is járunk jobban? 10 mázsa tűzifa térfogata jóval
kisebb, mint az 1 erdei m3 térfogata.

Azt hiszem ez egyértelmű és nem kell tovább ragozni.
Rétfalvi Lajos okl. faipari mérnök
Read more:
http://fwd-sarkad.hupont.hu/46/mazsara-vagy-m3-vasaroljunk#ixzz2gmZalFvX