[Tajfutas] Mecsek kupa + Alpok-Adria kupa

Dr. Kiss Endre Endre.Kiss at szigetvaritakarek.hu
2013. Okt. 2., Sze, 11:41:24 CEST

A zsúfolt versenynaptárunkban 54 éve rangja van a Mecsek kupának,amely e hétvégén kerül megrendezésre.
A MK idén egyben a 22. Alpok-Adria régiós csapatok vetélkedője,melynek két napja WRE futam az Elitkategóriákban.
Hazai viszonylatban  jelentős létszámú a két WRE futam 56 ill, 26 nevezővel. A régiós csapatok közül nemzeti válogatottal
jönnek a horvátok s a szlovének. Rajtuk kívül osztrák,olasz,német,szerb s finn zászló fog lobogni a  mindhárom verseny-
napnak helyet adó Rácz Tanyai Versenyközpontnak. A Szuadó térkép mellett lesz szombat délután Trail-OL majd alkonyat
után éjszakai sprint verseny Pécs Belvárosában,melyre 160-an neveztek már.S itt lesz a két futás közt Tésztaparty és
Táncház is. Sajnáljuk nagyon,hogy a hazaiak közül relative kevesen neveztek.A verseny péntek délután Váltóversennyel
rajtol.