[Tajfutas] Oneb...

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2013. Okt. 1., K, 17:08:21 CEST

Még a magasugró Mátay Andreát is betették egy időre sportági eseményírónak,
de mindig volt, aki vkinek nem tetszett, így igen sűrűn váltogatták a
személyeket.(egy időben)
De......!

Aki esetleg nem tudja: Több évtizedig Valkony Feri nyomatta a sportág
versenyeredményeit  a Népsportba úgy, hogy mondjuk kedden vagy szerdán a
felnőtt kategóriák , csütörtökökön pedig a "Fiatalok a küzdőtéren" oldalon
ha csak nyúlfarknyi eredménylista, de megjelent az újságban. Aztán meg jött
Kiss Zoli....

Ma a Nemzeti Sport már nem az a napisajtó ahová érdemes lenne újra
beférkőznie a sportágnak.

Szép Napot!

Popey