[Tajfutas] Tajfutas] ONEB térkép archívum bővítés - Alida Zukule

Kovács Gábor borea at is.hu
2013. Okt. 1., K, 08:43:10 CEST

És nem utolsósorban az 1989 évi svédországi felnőtt VB bronzérmese klasszikus távon (Alida Abola néven).
A 2008-as WMOC honlapján egy interjúban épp az 1975-ös Hungáriát említi, mint legmeghatározóbb élményét, amikor meg tudta verni MoSát a világbajnokot.
http://www.wmoc2008.fpo.pt/index.php?lang=en&op1=126&id=25

Ebből az interjúból is kiderül, hogy 2004-ben és 2005-ben is WMOC-t nyert, majd az Eredmények fülre kattintva az is, hogy 2008-ban sem volt ez másként...

Kovács G.