[Tajfutas] Összesküvés-elmélet

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2013. Nov. 14., Cs, 19:04:29 CET

Kedves listatagok!

Bocs a délelőtti rossz link közlésért, délután már megpróbáltam egy mindenki számára elérhető címet megadni, most viszont beletört a bicskám egy számomra, de azt hiszem sokak számára is nagyon tanulságos sajtóírás -amolyan jegyzetféle- lekövetésébe.

Könnyedén megadhatnám most is a linket, a sajtó nevét, az írásban névtelenül szereplők neveit,-rengeteg sportági dolgot cáfolva. de (még) nem teszem.

A válaszadás előtt (részben engem is érint a dolog, hisz egész nyaramat ott töltöttem el, edzőtáborok, versenyrendezések,térképhelyesbítések stb.. )szeretném néhány tapasztalt sportoló véleményét is kikérni. (kizárólag a sportágat szorosan érintő dolgok érdekelnek a politika, még ha az valós történelmet is idéz fel, nem érdekel, főként nem a színek?!)

Az írás tényleg egy tipikus összeesküvés-elmélet szüleményére utal, melybe a magyar versenyengedéllyel(ezt nem tudom biztosan) rendelkező unoka adott ötletet az írónak.

Csak, egyéni kérésre küldöm meg a sajtóírást.

Szép Estét Mindenkinek !

Popey