[Tajfutas] Eger Nagydíj lezárásaként

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2013. Nov. 12., K, 09:12:17 CET

Sziasztok!

Nem tudom, hogy barki rajott-e, de aki mar Trailo-zott, az sokkal kevesbe reszkirozta a szabad pontfogasu resznel a hibazast.  Mivel a TrailO-ban annyira nagy szerepe van a szimbol rendes ertelmezesenek, az itt is segitett. En is alltam azelott a fal elott vakargatva fejemet, mig rajottem, (azonnal a szimbol elolvasasa utan), hogy a masik oldalon van. Talan amikor legkozelebb van egy TrailO verseny tobben indulhatnanak, ha masert nem edzeskent a tajfutashoz!

Julia

Sziasztok!