[Tajfutas] IV.Thermál kupa

verebelyizsolt verebelyizsolt at globonet.hu
2013. Nov. 9., Szo, 09:58:01 CET

Kedves Sporttársak!

November 16-17.-én 1 hét múlva kerül megrendezésre a IV. Thermál kupa,
amelynek nevezési határideje, november 10.-én, azaz vasárnap éjfélkor lejár,
utána már csak pótdíjas nevezéseket fogadunk el!!!

A kiírás letölthető a verseny honlapjáról
http://kttse.vernab2006.hu/thermalkupa2013/  . A honlapon a galériában
menüben fényképeket találsz a verseny terepéről kedvcsinálás képen. Ha nincs
kedved a borókában futni, mi szeretettel várunk egy kis Sárvári
kiruccanásra, garantáljuk a kilométer mennyiséged itt is meglesz!

Miért érdemes eljönni a versenyre?

-        Mindkét nap új térkép ( Sárvári Arborétum, Sárvári Thermál és
Élményfürdő), ahol még tájfutó verseny nem volt

-        Alacsony nevezési díj

-        2 nap alatt 4 rangsoroló futamon indulhatsz

-        Mindkét nap fedett kulturált, meleg helység a célban

-        Az 1 nap kedvezményes fürdőbelépő a Sárvári Thermál és
Élményfürdőbe (800 Ft), ahol kelően kipihenheted a fáradalmaidat

-        Alacsony költségű tornatermi szállás, amely a 2.nap
versenyközpontja

-        Tömegközlekedéssel is jól megközelíthető versenyközpontok

-        És a legfontosabb jó terep, útvonalválasztos pályákkal

Nevezésed várjuk verebélyizsolt at globonet.hu email címre. Az Entry nevezést
az MTFSZ honlap leállása miatt nem tudjátok használni.

Mindenkit szeretettel várunk a versenyünkön!

Verebélyi Zsolt (KTT)