[Tajfutas] Vizsla Kupa osszetett eredmeny

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2013. Nov. 3., V, 21:17:38 CET

Kedves Sporttársak!

Elkészültem a Vizsla Kupa utolsó fordulójának részidős
eredményeivel és ezzel vált véglegessé az eredmény.

Egyben a végleges pontszámokat is kiszámoltam,
összesítettem és elkezdtem a kategóriánkénti kigyűjtést is.

A mellékelt  táblázatokban láthatjátok a részidős eredményeket
és az összetett pontverseny végeredményét.
Kategóriánként még nem tudtam szétválasztani, majd folytatom.

Sajnos az utolsó fordulóban több hibapontos eredmény is
kiderült, valószínűleg véletlenül, néhányan kihagytak egy-egy
pontot, közülük legtöbben a befutópontot.

A verseny helyszínén megtartott eredményhirdetés során
egy hiba becsúszott:
a szenior hölgyeknél Jenővári Gabriella lett a harmadik,
a neki járó díjat ő is meg fogja kapni utólag.

Akik még nem vették át a díjaikat, a Boróka Kupán
jelentkezzenek nálam.

Üdv,

Hegedűs Zoltán és a Vizslák