[Tajfutas] BudaSprint eredmények

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2013. Nov. 2., Szo, 21:19:47 CET

...ha ez volt a legdurvább hiba a BudaSprinten ( másról nem is tudunk ), akkor nagyon kevés javítani valója lesz Ákoséknak a következőre, szemben sok más versennyel...:)
Ezzel együtt is ritkán érezhető élményt kaptak a résztvevők a Hidegkúti stábtól, amit érdemes tovább fejleszteni.

Üdv,

Fifi

Az iPad készülékemről küldve