[Tajfutas] BudaSprint eredmények

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2013. Nov. 2., Szo, 19:21:56 CET

Kedves Zetor,
abszolút nem ünneprontás, mert már szombat van...:)
De azért, ha már precízek kívánunk lenni, akkor legalább legyünk pontosak, vagyis ez nem az F50-es pályában volt, mivel a bemásolt térképrészlet az F45-ös...:)
Egyébként igazad van a lefedést illetően, mert az első két helyezett is ugyanúgy vesztett a balra indulással. A részidőkből láthatóan a dobogós helyezéseken nem változtatott a minden induló számára egyformán nyomtatott kód.
Nyilván jobb elkerülni az ilyen nyomtatást, de úgy is lefordítható az odanyomtatás, hogy arra nincs mit nézni, nincs választható útvonal.
Ahogy elnéztem Neked már a pálya első felében eldőlt a verseny...:))

Változatlan barátsággal,

Fifi

Az iPad készülékemről küldve