[Tajfutas] Gyöngyös Kupa!

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2013. Május. 31., P, 22:17:55 CEST

  No, de meddig a kocsival.....
  Gerzsonnak lehet, igaza lesz.
  A vétel az ilyen napi időjárás miatt, Mátrakeresztesről az ell. bíró úr házától, egy komoly emelkedőt  (1.5 km ) legyűrve, egyszerűbb megközelítést sejtet. Bár ha esik, akkor aztán mindegy.

  Ha viszont vasárnap az égiek megkegyelmeznek a jelenlegítől könnyebben lesz járható(gépjárművel) az alsó elágazó úttól  a Hidegkúti TH.(Vk), akkor én is kettő, vagy négykerekezem.

  A TH egyébként a mátrai műutról - 20 km tábla- cca 6 km--re, van melyből az alsó elágazó útig rossz minőségú burkolt üzemi útszakasz található és csak kb 3,7 km a totál földút, a maga olykor alattomosan megbúvó, kocsialját megdörzsölő kövekkel.
  A pályadatok szerint nem kis szintek lesznek, s mindezt kétszer is teljesíteni kellene.
  Vargánya gomba van, legalábbis a szemben lévő Fallóskuton, ahol a minap 3 kilót is szedtem.
  Hát ennyi, gyertek el az idei Gyöngyös kupára.
  Popey