[Tajfutas] Hungária kupa

Cserteg István cserteg.istvan at chello.hu
2013. Május. 31., P, 16:01:00 CEST

Tudomásom szerint az MTFSZ "internetes" honlapja hivatalos közlési
csatorna. Nem is tudom, mi lehetne helyette más manapság, amikor a
postakürt kiment a divatból, és az MTFSZ-nek hirlapja sincs!
Másrészt a felhozott példákkal (Facebook)  analóg módon a lista is egy
"zárt", ha nem is olyan szük csoport, amely többletinformációkhoz jut,
pl. hogy egyes versenyeket nem lehet tömegközlekedéssel megközelíteni.
Csak akkor érdemes reklamálni, ha az itt, de másutt nem közölt
információ súlyosan sérti az esélyegyenlőséget.

CSI