[Tajfutas] Fw: tájfutó térkép gödöllő környékéről

Kovács Gábor borea at is.hu
2013. Május. 30., Cs, 00:05:04 CEST

De, igaz volt, volt Vasutas ezen a térképen, igazad van.
A legutolsó Margita térkép (1982-es helyesbítés) az 1983-as Vasutas Kupára készült. Ez már ábrázolta az akkor már kész autópályát is, a térkép déli szélén. Még a 30-as kilométerkő is rá van jelölve.
Az autópályától délre eső területek ezen a térképen már nem voltak rajta, csak az elődjén, a már többek által említett '76-os Eötvös térképén, de akkor még valószínűleg csak épülőfélben volt az M3-as (de a térképen már ábrázolva volt).

Abban az évben egyébként rövid egy hónap leforgása alatt 3 olyan térkép is megjelent, ami autópályát is ábrázolt (ami addig nem nagyon volt szokás magyar tájfutótérképen), a Margitán kívül a Zuppa (Postás 1983) és a Pes-kő (Kilián 1983). Utóbbi kettőn az M1-es rövidebb-hosszabb szakasza van rajta.

A '83-as Vasutas Kupán nem csak az F21 B-t oszották meg, hanem az F15B-t is, amiben én futottam.

Aztán '83 nyarán itt rendeztük meg az I. Balassi Bálint tájfutóversenyt (másnap pedig Valkonyék a Pataky-t).
Azóta már nincs se' Vasutas, se' Pataky, se' Balassi (utóbbit 1996-ig rendeztük meg 14 alkalommal, majd ráadásképpen a XV.-et 2006-ban. Helyette mostanság 3x3-as váltót rendezünk...)

Kovács Gábor