[Tajfutas] tájfutó térkép gödöllő környékéről

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Május. 29., Sze, 12:39:14 CEST

A koordinátákkal megadott hely nincs rajt az 1982-ben kiadott 1:15000-es
Margita térképen, a térkép északi szélétől kb. 300 méterrel még északabbra
van. Ha jobb híján ez is megfelel, akkor viszek a ma délutáni Valkony
Ferenc ev-re, hátha valaki hajlandó beszkennelni. Nekem nincs szkennerem.

A megadott hely egyébként Veresegyház külterületéhez tartozik, de praktikus
szempontból ez nyilván nem érdekes, hanem az az érdekesebb, hogy melyik
településhez van közel. Ez a település pedig Erdőkerteshez (ahol van Kéri
utca és Kéri-hegy :-)

Üdv:
KGF