[Tajfutas] OFF: Macbeth Opera jegyek

MTFSz iroda iroda at mtfsz.hu
2013. Május. 29., Sze, 08:10:11 CEST

 Sziasztok!
 Amikor tűzoltóskodtam,volt néhány alkalmam ügyeletben lenni az
Operában és ingyen.Sajnos ez a szolgáltatás megszűnt. Ja és a legjobb
helyen a nézőtérrel szemben balra a színpadtól kb.1 méterre.Csak ne
kellet volna állva nézni.
 ÜdvCsonti

 On Wed 29/05/13 07:53 , "Honfi Gábor" honfig at szuperinfo.hu sent:

Kedves OFF témában konzultáló Sporttársak,

akit még ilyen mélységében is érdekel az opera jegyár kérdéskör,
azok számára a teljes pontosság érdekében megjegyzem, hogy a 28-i
tízezres jegyek vélhetően a hely miatt voltak drágábbak, s nem a
bemutató jelleg miatt, mert az már a Tavaszi Fesztiválon megtörtént, s
áprilisban is műsoron volt már a Machbeth. Az összevetéshez még egy
objektív adat, mely szerint a május 25-i Macbeth előadásra  az első
sorba 14000 ft – ba  került egy jegy.

üdv,

Fifi