[Tajfutas] Balaton kupa nevezési határidő

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2013. Május. 27., H, 15:07:26 CEST

Sziasztok!

Kulturális kedvezmények várják az indulókat.
Festetics Kastély, Vadászati kiállítás 50 %
Rovar és hüllő kiállítás 50 %
Baba múzeum, kínzó múzeum 20%
Gyenesi kalandpark 20 %

Sprint verseny a Festetics Kastély parkjában, ahol pár éve még a fűre sem
szabadott lépni.
Dobosok utáni bevonulás a versenyzőknek Keszthely Fő terén. Készítsétek a
klubzászlókat,stb.
A szombati verseny rövidített normál táv.
Pi víz a célba érkezőknek.
Fiáker ételek az éheseknek.
Gyermekverseny minden nap.
Elit tájfutóknak különös nézőbarát figyelem a vadászrajton.

Igazolt UP korúak kedvezményt szereznek a klubjuknak a Békakonty Kupán való
indulás nevezési díjából.

Rekreációként sörváltó házaspároknak 100 % kedvezmény, szerelmes pároknak
50 %. (Itt nem vagyunk EU komformok: csak egy férfi és egy nő alkothat
párt, váltás csókkal.)
Gondolkodunk, hogy nyáron vezessük be világújdonságunkat vagy egy kicsit
hidegebb időpontban. Pálinka-tájfutás a sörváltó kísérő versenyeként, vagy
fordítva?

Később is nevezhettek, de ma lejár a legolcsóbb lehetőség.

További rajtszám kedvezményeken még dolgozunk.

Üdv:
Sólyom

további infók:
www.balatonkupa.gocsejtajfutas.hu