[Tajfutas] "Tavaszi" Spari Kupa nevezések

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2013. Május. 25., Szo, 08:59:14 CEST

június 16. <http://hu.wikipedia.org/wiki/J%C3%BAnius_16.> Az
afrikai<http://hu.wikipedia.org/wiki/Afrika>gyermekek világnapja.
*Június 16.:* A független Magyarország napja. Az 1956-os forradalom és
szabadságharc vértanúi kivégzésének, valamint a szovjet csapatok 1991-es
kivonulásának emlékére.
Június harmadik vasárnapja:
*Június 16.:*Apák napja. Az apák megünneplését a századelőn kezdeményezték
az Egyesült Államokban.

ennyi program egyazon napon? így most én sem tudom hova menjek?
MM