[Tajfutas] Gyöngyös Kupa 2013

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Május. 25., Szo, 07:52:00 CEST

Kedves Versenyrendezők és Lista!

Annyit bosszankodunk, hogy az engedélyt adó (vagy megtagadó) hatóságok
gyakran keresztbe tesznek a tájfutóknak. Legalább mi egymás között tartsunk
össze, és ne nehezítsük egymást a tájfutó tevékenységben, így például a már
ismert információk visszatartásában. Számomra az volna logikus, ha a
nevezési határidőig megtudnám, hol lesz az a verseny, amiről döntenem kell,
hogy benevezzek-e vagy ne. Nem akarom a szabályzatot kritizálni, ha az csak
a versenyértesítőre írja elő a megközelítésre vonatkozó pontos információk
megadását. Gondolom ennek az az oka, hogy engedélyeztetési problémák miatt
előfordulhat, hogy még a verseny előtti napokban is módosítani kell a
helyszínt és a megközelítést. Ha viszont nincs ilyen probléma, akkor mi
értelme, hogy nem tudjuk meg korábban ezeket az információkat? Tiltva nincs
a közlésük a szabályzatokban. Nem hiszem, hogy lennének olyan
sportszerűtlen versenyzők, akik az információval visszaélve, bejárnák előre
a terepet. Még egy bajnokság vagy országos rangsoroló esetén talán volnának
ilyenek (bár én nem nagyon hiszem). Bizonyára ezért titok még most is a
Tavaszi Spari Kupa pontos helye is. Bár ott a gépkocsival történő
megközelítés módját korábban már megírták. Egy regionális rangsoroló
verseny esetén azonban, mint amilyen az idei Gyöngyös Kupa, biztos, hogy
egy versenyző sem fog odamenni előre, hogy ezáltal jogosulatlan előnyt
szerezzen.

Később folytatom, mert készülnöm kell a Herman Kupára való utazásra. Annyit
azért még hozzáteszek, hogy csak azért is benevezek - F65-nek készítsetek
ezért legyetek szívesek 1-gyel több térképet - és nem megyek kocsival,
hanem gyalogolok Mátrakeresztesről, és másokat is továbbra is erre
buzdítok. Megírni most már nincs időm, csak a vasárnapi hazaérkezésem után
lesz időm a formális nevezés megírására.

Üdv:
Gerzson (KGF)