[Tajfutas] mtfsz versenynapt

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2013. Május. 23., Cs, 09:37:35 CEST

Sziasztok!

A legegyszerűbb megoldása a problémának, hogy nem akarod egyben nézni a
200-300 versenyt, hanem csak az adott hónapra kattintasz. :-)

Amúgy próbáltam utánanézni, ez a probléma nálam is jelentkezik Internet
Explorer 8 alatt, de abban más sem jelenik meg jól az oldalon.
Chrome-mal nincsenek ilyen hibák. Egyelőre azzal tudtam áthidalni, hogy
beleraktam egy automatikusan megjelenő görgetősávot csak a
versenynaptárra, ha nem férne ki a helyén. Aztán előbb-utóbb úgyis
aktuális lesz a template (dizájn) frissítése.

Üdv,
Skuló Marci