[Tajfutas] Fwd: Vizsla Kupa Osszetett pontszamok

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2013. Május. 22., Sze, 21:49:28 CEST

Kedves Sporttársak!

Csatoltam egy összetett pontszámítást a Vizsla Kupa 1-2. fordulója alapján.

A következőképpen számoltam:
Helyezési számokat adtam az utolsótól emelkedve,
mégpedig a négy pályán különböző értékeket:
Rövid könnyű: 1-2-3-4- ...
Hosszú könnyű: 4-5-6-7- ...
Rövid technikás: 8-9-10-11- ...
Hosszú technikás: 15-16-17-18- ...
A győztes mindig az utolsó előtti+2 pontot kap.

Az az elképzelés, hogy a különböző pályákon eltérő
értékű pontokat kapjanak a versenyzők.
Személyenként viszont összegződnek a pontok, bármelyik pályán teljesítették.
Az éves értékelés hat életkori kategóriában történik a 8 verseny alapján:
Férfi/női, ifjúsági (18. évig)IF/IN, felnőtt (21-35-40-ek)FF/FN és senior
(45-től)SF/SN, a szerzett pontok összeadásával.
Aki csak egy versenyen indul, az is felkerül az összetett
eredménylistára, aki egy versenyen két pályát fut, mindegyikre
megkapja a pontokat. Aki egy versenyen ugyanazt a pályát
kétszer futja, csak az első eredménye alapján kap pontot.

Mellékeltem az első két forduló eredményét is a szerzett pontokkal.
Kérlek nézzétek meg és véleményezzétek a pontszámítási módszert.

A hat kategória összetett győztesei egy-egy kupát kapnak
majd a Vizsla SE felajánlásával, de tiszteletdíjakat is
gyűjtünk a helyezetteknek.

Várunk Benneteket a 3. fordulón a Vadaskertben június 1-én szombaton!

Üdv, kisDüdü

 ,