[Tajfutas] NN eredmények ON-line

Marczis István marczisi at yahoo.com
2013. Május. 19., V, 10:03:05 CEST

Sziasztok!

Ha jól tudom a helyszínen működik On-line eredményközlés wifi hotspot-on keresztül.

Így akinek van wifis telefonja, tabletje annak nem muszáj (muss sein) a pípírról (ami szintén online) olvasni és tülekedni az olvasás miatt.
A távoli érdeklődőknek sajnos be kel érni a későbbi eredményközléssel.

A weboldalt is távolról szerkesztem. Szerettem volna ott lenni, de az anyagiak( azok hiánya) most ezt nem tették számomra lehetővé.
Ha ott lennék egy kicsit On-line --bb lenne.

Ez van srácok. Talán majd legközelebb.
Addig is frissítgetem a honlapot

Üdvözlettel Marczis István