[Tajfutas] ÉOB '13 (Vizfő)

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Május. 18., Szo, 19:49:34 CEST

Kedves Péter és az ÉOB-re benevezett versenyzők!

Csatlakozom Lux Iván kéréséhez, mert engem is elszomorítanak ezek a
nyúlfarknyi hosszúságú bajnoki szenior pályák. Az F65-ös kategória mezőnye
évről-évre egyre erősebb, ehhez csak meg kell nézni az e kategóriába
tartozó versenyzők rangsorpontjait, s eközben a bajnokságok pályahosszai
évről-évre egyre rövidebbek.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson Ferenc