[Tajfutas] Éjszakai VK koordinátái

Kovács Gábor borea at is.hu
2013. Május. 17., P, 10:14:42 CEST

Sziasztok!

A koordinátákat a Google Earth-ból másoltam ki, őket oda visszaírva Fallóskutat mutatja, nem Bagolyirtást.
A Google térkép úgyszintén.
https://maps.google.hu/maps/ms?msa=0&msid=203453806210203576822.0004dce58de04b506979a
Viszont a Google térkép szerint a Béke út az erdőn keresztül összeköti Fallóskutat Bagolyirtással, azaz mindkét településrészen van Béke út.
(hogy tényleg így van-e vagy ez csak a Google térkép "hülyesége" azt sajnos nem tudom.

Ami biztos: Fallóskúton lesz az éjszakai VK, nem Bagolyirtáson, Fallóskúton belül pedig gyakorlatilag a településrész legmagasabb pontján.

Kovács Gábor