[Tajfutas] ÉOB '13 (Vizfő)

Szieberth Péter szieberth at gmail.hu
2013. Május. 17., P, 08:56:22 CEST

 		Sziasztok!

Zetor kért tőlem pályaadatokat. Ritkán adnak meg
OB-k előtt, az okát nem is értem... tavaly én sem ott indultam volna, ha
tudom az adatokat.

Mint láthatjátok, győztes időre terveztem. 3 kat
kötelező a frissitőpont, és itt ezeknek a kategóriáknak nagy
valószínűséggel térképcsere is lesz. A4 térképben gondolkodunk.

Az
adatok előzetesek, Mozsi ebben a pillanatban eső után ellenőriz, és
pályákról még kevés szó esett... Valahányszor leülök a gép elé,
modósítok.

Pár nap és Meteor Kupáé is ott lesz a honlapunkon

		F21A
 		11
 		26
 		420