[Tajfutas] Egy életforma Kalákában ?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Május. 16., Cs, 13:52:38 CEST

Sziasztok,

- Egészében a tájékozódási futás okozta növényzeti kár nem nagy mértékű és az gondos pályatervezéssel minimálisra csökkenthető. -teljesen egyetértek vele. (a svéd tanulmány, mely versenyre alapozódhatott? pl. O-ringen 15.000 fővel)

- A tájékozódási sportnak a fészkelő helyekre való hatását egyszerűen lehetne modellezni, el kellene futnia egy, majd kettő és így tovább emberkének pl. a rétisas fészkelő helye alatt és webkamerán megnézni a reakcióit. De gondolom ezt a felmérést már megtették más módon, ezért van a tanulmányban 200-400 m. Én már öreg vagyok, odáig már nem látok el, de az élesszemü rétisas biztos. http://www.hnp.hu/retisas.php

Mostanában mintha megfordult volna a helyzet, a vad(ak) jön(nek) be a lakott területekre.

Tibor, amúgy hány fős volt a hallgatóság a konferencián?

és egy apró dolog hiányzik a megküldött anyagban, a Te előadásod összefoglalója :))

Az utánpótlás toborzásának kommunikációs csatornái ?

üdv, Janó