[Tajfutas] bringával az erdőben?

Sandor Talas sandor.talas at gmail.com
2013. Május. 12., V, 19:18:56 CEST

Kedves Julia,

Eredeti leveledben ezt irtad:
"Ha megszavazzák ezt a törvényt akkor gondolom még gyakrabban és nemcsak a frekventált szombat délutánokon, de hétközben is, életveszélyes lesz egy jó pár erdei ösvény a Budai Hegyekben."

Ez igaztalan volt es banto a tajbringasoknak (es az erdei bringasok kuturalt egyuttelesre torekvo +90%-nak), akiknek folyamatosan kell hasonlo igaztalan es banto kijelentesekkel talalkozniuk.

Ennek szolnak a reakciok.

Udv,
Sun