[Tajfutas] Nyári edzőtábor VHS-MATT SE

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Május. 7., K, 21:52:39 CEST

Nos ez már több mint három teljes nap.
Csak egy picit olyan mint a Nógrád Kupa. Reggeltől estig programok.
Én általában azt tapasztaltam magamon is amikor edzőtáborban voltam és ezt láttam az ifi válogatotton is 2003-2005 között, hogy az első kétedzéses napot követően, már nagyon nehéz életet lehelni a csapatba. Edzés-kaja-pihenés, hogy még éjszakai túra és múzeum látogatás stb.?
OK, a programszervezők tudják.
Üdv,
HN