[Tajfutas] Az NN 2013 terepén jártam

Kovács Gábor borea at is.hu
2013. Május. 6., H, 22:30:36 CEST

Sziasztok!

Ettől függetlenül a Nógrád Nagydíjon valódi tömegrajtos versenyszám is lesz,
a 7 futam közül kettő is.

Szombaton délután a már sokak által ismert 3x3-as váltó, rövid, pörgős
pályákkal. A jelenlegi állás szerint már 68 váltó nevezett, és még további
nevezések is várhatók.
(aki még szeretne nevezni, kérjük tegye meg, hogy ne a helyszíni
nevezésekkel kelljen kapkodni!)

Vasárnap este Szécsény belvárosában és a Várkertben egy alkonyati egyéni
pontbegyűjtő versennyel várunk mindenkit. A versenyzők alkonyatkor
tömegrajttal indulnak. Meghatározott szintidőn belül minél több
ellenőrzőpontot kell érinteni, melyek különböző pontértékkel bírnak. Az
ellenőrzőpontok pontértéke a térképen a pont sorszáma mellé van írva.
Győztes az a versenyző, aki a legmagasabb pontértéket összegyűjti a
szintidőn belül. A szintidő túllépésért büntetőpont jár. Pontegyenlőség
esetén a futott idő dönti el a versenyt. A pálya távja 2,5-3 km, az
ellenőrzőpontok száma 30. A verseny egy része kivilágított területen zajlik,
de legalább térképnéző lámpa használata ajánlott. A szintidő még a teljes
sötétség beállta előtt lejár.

Ezen kívül lesz egy normál éjszakai futam péntek este a Mátrában,
Fallóskúton. Az összetett versenybe 3 egyéni futam (sprint, normál,
középtáv) számít. És lesz mikrosprint is, amit talán már szintén nem kell
senkinek bemutatni.

Várunk mindenkit szeretettel a pünkösdi hétvégén Hollőkőn és környékén!

SDS & BBB rendezők