[Tajfutas] Az NN 2013 terepén jártam

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2013. Május. 6., H, 18:45:25 CEST

Sziasztok!

Nekem eddig nem szólt senki, hogy nem mehetek ki Hollókőre sétálgatni, meg nem is tudom kinek kellett volna szólni, hisz nincs még a Nógrád Nagydíjnak  elnöke, pályakitűzője, ellenőrzőbírója, de lehet csak én nem találom hivatalos rendezvény papírjai között.
Sebaj, amúgy sem találkoztam a teheneken, néhány állati tetemen és két vaddisznó motokrosszozó mellett senkivel.(Hát, ez nem semmi csata, szópárbaj volt...dehát megmondták kussoljak, Hollókőnek ott van az 500 hektár védett erdőterülete, ez ahol akkor éppen vagyunk nem az ővék és a  védettségnek semmi köze hozzá...Hm.... Másnap megint egész nap végigkrepekték az utakat, ösvényeket....  No Comment!

Na szóval, feltettem a lenti linkre a Mátra trail képei mellé néhány terepfotót kedvcsinálásnak a további nevezésekhez.

Itt említeném meg hat évtizednek kellett eltelnie annak, hogy vidéki gyerekként kint a erdő szélén a legelőn saját szemmel megtekintsek egy tehénke ellését. Az tuti, alig telt el félóra a picike saját lábán botorkált az anyja után majd mindketten egy jót szunyiztak.

http://indafoto.hu/bokorugras/uj_album
http://nogradsport.wordpress.com/2013/05/06/eddig-ot-nemzet-felezer-sportoloja-jelezte-reszveteli-szandekat/

Szép estét mindenkinek !
Popey