[Tajfutas] Országos elismerések

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2013. Május. 4., Szo, 07:25:01 CEST

> Segítsen, aki tud: hogyan nézhetem végig valami értelmes módon a NEA győztesek névsorát?

Most egy fokkal jobb kereső van a honlapon, mint tavaly:
http://civil.info.hu/web/nea/tamogatasok

Teljes névsort persze ebből sem lehet lehúzni, és az sem szerencsés,
hogy a kért összeget írja ki a táblázatban, a megítéltet csak
egyesével lehet megnézni, ha rákattintasz az adott szervezetre.

Üdv,
Skuló Marci