[Tajfutas] HOB.Győztes idő!!

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2013. Már. 25., H, 20:03:43 CET

Kedves  Stanci, kedves Sporttársak,
megnyugtatni nem tudlak, de egyetérteni a súlyosan kritikus szavaiddal, azt
igen...és abban megegyezhetünk, hogy ez nem tánc-és illemverseny volt, hanem
tájfutó OB ( lett volna ), így ( ha nem akarunk még egy ilyet ) ne tartsuk
magunkban a vélekedésünket...
Ennek megfelelően ennek a rendezvénynek a státusza ( bárhogyan is védené
akárki, amire eddig senki nem mert  vállalkozni ) a velem véleményt cserélt
indulók szerint is, egy a tájfutás szabályai többségének betartásával
lebonyolított, a magyarországi  lehetőségek szinte legegyszerűbb
adottságaival bíró terepén megrendezett, alapvetően a fizikai felkészültség
felmérését célzó, a tájékozódási rutin igénybevételére csekély alkalmat adó,
amatőr sportolók számára kiírt, erősen amatőr rendezéssel kivitelezett
sportesemény volt.
A rendezők kivételesen nagy lelkesedéssel, de számtalan alapvetést figyelmen
kívül hagyva, az energiákat a külsőségekre fordítva, olyan durva hibacsokrot
nyújtottak át a gyanakvó, de az egész  országot egy emlékezetes  tájfutó
élményért  keresztül utazó mezőny számára, melyben magyar bajnokságok során
még nem volt részünk.
Még az ultraprimitív tereppel együtt is( aminek kiválasztása már önmagában
is főbenjáró bűn volt) lehetett volna egy könnyen felejthető "futós" OB-t
rendezni, de a szomorú az, hogy még ez sem sikerült a lelkes, de - még ha
nem is jó érzéssekkel írom le megbízott sporttársainkról- a feladathoz
felnőni nem tudó rendező gárdának.

Üdvözlettel,

Fifi