[Tajfutas] Rajt személyzet az HOB-n

Cserteg István cserteg.istvan at chello.hu
2013. Már. 25., H, 18:12:27 CET

A  HOB-ról szóló vita kapcsán ismét felmerült bennem a gondolat:
országos bajnok az, aki a legjobb abban a sportágban. Ennél fogva elég
lenne egyetlen kategoriát megrendezni, ahol bárki indulhat, aki
valamilyen meghatározott szintet elér. A korosztályos versenyeket pedig
másként kellene elnevezni, és más időpontban megrendezni, lásd WMOC. Így
az OB rendezése is egyszerűbb lenne, és a végeláthatatlan díjkiosztási
ceremóniák is elmaradhatnának, a többi kategoriában pedig nem kellene
olyan szigorúan betartani az előírásokat. (Volt már rá példa, hogy 80
éves versenyzőtől meg akarták tagadni a bajnoki címet, mert nem volt
érvényes rajtengedélye).

Cserteg István

U.i. Mozsár, (talán) egyszer te is megöregszel!