[Tajfutas] Rajt személyzet az HOB-n

Blum László cinkus48 at invitel.hu
2013. Már. 25., H, 17:01:43 CET

Kedves HOB rendezők !
Már én sem írom cérnával, hogy ezt le ne írjam ! Egyesületünk tagja
Csamangó Feri bácsi többszörös atlétikában Világ és Európa bajnok , de
ami történt az HOB-on kicsit elszomorít engemet aki már több mint 50 éve
versenyzek. Ketten voltak a 85 ös és ketten a 80-as kategóriában.  Igaz
a versenyszabályzat szerint nem lehet s emilyen segítséget adni a
versenyzőnek, de kérem ott volt a rajt személyzet és elnézte, hogy a két
térképből a 80-as kategóriát vegye el. Megfogott pár pontot és 50 perc
után a pályán észre vette , hogy nem a saját térképét vette el . De
kérem, ha nekem és másnak is kitudták venni a védő zacskóból a térképet
és először rátekintet a rajtszámra akkor a tájfutó társadalmunk egyik
legidősebb versenyzőjének is megtehették volna , hogy odafigyel a
térképrajtoltató. Kedves HOB Elnök Úr, írta blogjában, hogy
meglepetésben lesz része annak aki az Önök versenyére elmegy. Hát volt
bőven meglepetésünk, hiszen két órán keresztül a saját dugókánkat nem
akarták vissza adni, annak ellenére, hogy még fekete filcel is az
egyesület neve és tulajdonosának neve rajta van. Én melegen ajánlom
Önnek és csapatának sokat kell még gyakorolni a versenyek rendezését és
csalódások , helyet inkább örömet kellene szerezni ennek a kis tájfutó
társadalmunknak. Üdvözlettel: Id Blum László SZU elnöke