[Tajfutas] SI ügyek

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2013. Már. 25., H, 16:30:55 CET


Kedves Sporttársak!

Az MTFSZ SI rendszerének kezelőjeként az utóbbi időszakban úgy tapasztaltam,
hogy a versenyrendezők eléggé hanyagul állnak hozzá a SI ügyéhez. Az alábbi
területeken kérném az érintettek komolyabb hozzállását:

1. Az MTFSZ-től való bérlés esetén a felszerelés igény időben történő
leadása. Tény, hogy tudom fejből a versenynaptárt, az egyesületek saját
felszereléseit és a versenyek várható létszámait, így meglepetés sosem ér,
de lehetőleg ne alapozzatok erre! Több esemény esetén pl. a kódok
egyeztetésével elkerülhető a dobozok átragasztgatása.
Jó példának szeretném felhozni az SZU-t, akik sokszor hónapokra előre
megadják az igényeket.

2. Amelyik klub tulajdonos is, az kövesse a cég újításait, és szükség esetén
tegye meg a szükséges lépéseket (ld. most a szoftver-frissítés). Nagyobb
versenyen nem biztos, hogy a saját leamortizált rendszer használatán érdemes
spórolni. (A tavalyi HOB-on összesen bruttó 68 ezer Ft volt a bérlés és az
üzemeltetés, miközben a rendező egyesületnek saját rendszere és hozzáértő
üzemeltetője - én - is lett volna.)

3. Az MTFSZ-től kapott dobozokat minden esetben a rendező programozza az
igényei szerint a verseny előtt! (A Mihók által írt fél perc inkább csak 5
mp/doboz.) Kérném továbbá az egyesületeket, hogy a szállítás tekintetében
komolyabb hozzállást tanúsítsanak:
- többmilliós értéket nem küldözgetünk tömegközlekedési eszközökön
- ne akarjátok egymásnak átadni, mert főleg a dobozokat és a dugókákat
leltározni kell
- a versenyt követő 1-2 napban jusson vissza a felszerelés az irodába, mert
a következő hétvégére jellemzően egy újabb bérlő vinné.
(Egy Budapestről felkért üzemeltető praktikusan szállítani is tudja a cuccot
amellett, hogy az előkészítést is megcsinálja.)


Üdv,
Skuló Marci 




További információk a(z) Tajfutas levelezőlistáról