[Tajfutas] HOB pályák nehézségi foka

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2013. Már. 25., H, 15:01:55 CET

Kedves Sporttársak,
a HOB rendezőinek jó szándéka, tisztessége, a sportág iránti lelkesedése
rendkívüli, amit a szabolcsi terepek egyik kedvelőjeként én magam is
elmondhatok. Véletlenül se címezném a pályák nívója miatt a rendezőknek
azt, hogy a versenyzők tájékozódási technikáját rendkívül szerény
mértékben tették próbára ezen a hétvégén.

A gond ott van, és ennek apropóján kellene végre valamit tenni, hogy egy
magyar bajnokság terepkiválasztása során ilyen ingerszegény környezet ne
lehessen egy ilyen rangos erőpróba helyszíne. Bizonyára sokan emlékeznek
még azokra az időkre, amikor Iván (Skerletz) különös gonddal választotta
ki azokat a terepeket, melyeket alkalmasnak vélt (és végül annak is
találtatott) egy-egy bajnokság megrendezésére.

Mielőtt bárki arról írna, hogy milyen nehéz ma versenyrendezőket
találni, és a rendezőkhöz keresik a terepeket (s nem fordítva), hadd
mondjam el, hogy ez a "még soha nem volt rajta tájfutó verseny"
minősítés verseny előtt még sejtetett valami extrát, ami végül abban
merült ki, hogy most már azt is tudjuk, hogy miért... :-)

Írhatnék még számos gondolatot, de a fentiekkel talán az indulók
többségének hiányérzetét sikerült érzékeltetnem.

Ezzel együtt a rendezők - a rendkívüli időjárás közepette tett -
erőfeszítéseit megköszönve, üdvözlettel:
Fifi