[Tajfutas] HOB

Pap Attila papattila at petrolterv.hu
2013. Már. 25., H, 14:50:06 CET

Sziasztok!

Csatlakozom Gyuri cimborámhoz!

Úgy kezdeni egy HOB-ot, hogy a rajtban közlik a rendezők, hogy nem működik a
dugókád, marad a szúró.kicsit demoralizáló. (Szakosztályunk minden tagja így
járt.)

Nekem a 23 pont szép sormintát jelentett lepedő térkép szélén.minden ponton
kihajtani, szúrni, visszahajtani. (És milyen jól tettem, mert a rendező
sporttárs akkurátusan végigellenőrizte az összes szúrást, nehogy egy is
kimaradjon.:-) Kicsit mókás volt mindezt végigfagyoskodni.mintha az én hibám
lett volna.)

Ott helyben elfogadta, de az előzetes eredménylistában már HIBA van a nevem
mellett. (Gyurinak úgyszintén elfogadta, ő értékeltként került a listába.)
Most akkor a T. Rendezőség elfogadta az ilyen eredményeket vagy sem???

Én nem morgolódtam befutás után, mert nálam nem ezen múlt az eredmény.max.
1-2 hellyel lettem volna beljebb.bár Gyurihoz hasonlóan a rajttól kezdve
bennem volt, hogy vagy kizárnak vagy sem a sorozatos szúrások miatt. Gyuri
viszont (szerény számításokkal is) legalább 4-7 helyet bukott a szoros
eredmény miatt.

Kérdés. hogy a következő versenyeken is lehet ilyen helyzettel számolni?

Egy versenyző számára hogyan derül ki, hogy a dugókája működik-e (részben
vagy egészében) vagy sem???

Üdv,

PA

  _____