[Tajfutas] Vizsla K terkepek-eredmenyek

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2013. Már. 22., P, 15:09:29 CET

Kedves Sporttársak!

Mostanra sikerült a kapott Excelé file-ból kibogarászni és
összefésülni a Vizsla Kupa 1. fordulójának részidős eredményeit.
Feltettem az MTFSz honlapra a versenynaptárba és
mellékelten küldöm.
Egyidejűleg a részidők lapján az eredményeket is javítottam.

A HOB-ra viszek magammal Vizsla kupa térképeket, azoknak,
akik kértek, és még azon kívül is. Akiktől visszakértük,
keresenek meg, tudok adni frissen nyomottat.

A hó miatti versenynaptár módosítások után a mi naptárunk is változott:
a 2. forduló * április 28*-án lesz, a 3. pedig *május 12*-én.

Várunk Benneteket könnyű és nehéz pályákkal, mint mindig!

Üdv, kisDüdü