[Tajfutas] HOB

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Már. 22., P, 11:37:32 CET

Nekem is eszembe jutott mindjárt, hogy biztos hülyeséget írtam. De országos
rangsorolókon már nem egyszer előfordult, hogy az utolsó nap rövidebbre
húzták a pályákat. Remélem bajnokságon ez nem lehetséges!

Péternek: Aki dobogós, az megreszkírozhat még egy éjszakai szállást,  s
esetleg a másnapi versenyt is.

nA ROHANOK A nYUGATIBA

Üdv
Gerzson