[Tajfutas] Spari kupa

Verebélyi Zsolt verebelyizsolt at globonet.hu
2013. Már. 22., P, 09:51:16 CET

Tisztelt Máthé Pisti!

Lehet, hogy elhamarkodtam a listára írt levelemet, és ezért elnézést is
kérek a Sparisoktól, de igen csak mérges lettem!
Azon a csütörtöki napon egész délelőtt kint dolgoztam a szabadban, és a nagy
szélen, meg egy kis hóesésen kívül nem tapasztaltam különleges helyzetet,
pedig Vas megyére 15-20 cm hót vártak. A délutáni indulásunk előtt beszéltem
a panziós hölggyel és azt a választ kaptam, hogy 4-5 cm hó van, a szél
erősen fúj, de a közlekedéssel nincs semmi gond. Akkor most kinek is higgyen
az ember? Bár első leveletekből semmilyen következtetést nem lehetett
levonni, csak az Erdélyi Tibi által felrakott képből, de az csak 16 órakor,
amikor már az odafelé úton lettem volna, a hosszú hétvége miatt. Az előtte
lévő napokban is megjelent a listán egy levél, amelyben a mostoha időjárás
esetén "lesz e verseny kérdéssel", de arra senki nem reagált!
A tisztesség azt kívánta volna, mivel már egy héttel jelezték időjósaink,
hogy jön a tél, akkor már figyelmeztetni a versenyzőket, hogy mi van "ha",
nem pedig az utolsó pillanatban! Ugyanakkor a lefoglalt szállásaink simán
elúsztak, ezért mi is megérdemelnénk egy bocsánatot.
A magán véleményem, hogy mielőtt eldöntöttétek az új időpontot, vajon
megkérdeztettek e más egyesületeket, akik pont aznap rendezik a versenyüket,
hogy nem e zavarja őket, vagy ez is diktatúraként folyik!

Üdv.Zsolt