[Tajfutas] Magánvélemény

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2013. Már. 22., P, 06:51:18 CET

Sziasztok!
1. örülök hogy a rendezőség visszatért a hagyományos kommunikációs
formához, és bár biztos nem volt cél, de elértétek vele, hogy
elolvassam. Pechetekre választ is írok.
2. még egy "sima" verseny esetén is nagy a rendező felelőssége, hát
még ha komplikációk vannak, mint rendező át tudom érezni a helyzetet.
(Pl MTBO VB-NÁTÓ lőtér:-),  Nem irigylem a rendezőket.
3. Ha már felmerült egyáltalán a verseny elhalasztásának lehetősége.
ez azt jelenti, hogy látszik annak esélye hogy ez a résztvevők
tudomására jut, ha netán így dönt a rendezőség.
4. Mivel azt senki nem meri állítani, hogy semmi nem lesz, a 3 pont
alapján javaslom a "0" idő egy órával későbbre hozását. Előnye
számtalan, pl aki reggel megy jobb körülmények között autózhat, a
versenyen egy órával később melegebb lesz az idő /mert napfelkelte
után fél órával van a leghidegebb és kb du 2 kor a legmelegebb/, ha
mégis mostohák a körülmények, a rendezőknek is egy órával több idejük
van a hajnali havazásban :-). Ellenérvet nem látok
MM

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület